STEZKA V OBLACÍCH

29 prosince

V jednom z letošních článků jste si mohli přečíst, kde v Česku se nacházejí stezky v korunách stromů a další jim podobné, najdeme, a kde jsou oblíbené stezky i v zahraničí. Článek TADY.


Dlouho jsem plánovala navštívit Stezku v oblacích na Dolní Moravě a to se mi také vyplnilo. Letos v létě jsme s rodinou na stezku zavítali a byli jsme nadšení! A konečně jsem se dokopala k sepsání tohoto článku, takže si užijeme trochu léta!

Všechny fotky jsem nafotila sama. Prosím, nekopírujte je.


Jako na každý výlet jsme vyrazili časně ráno hned ze dvou důvodů. A to, že cesta nám zabrala asi 3-4 hodiny, jelikož nebydlíme na Moravě, ale na západě Čech. A taky proto, že když jsme tam kolem 10 hodiny dopoledne dorazili bylo tam málo lidí. Takže jsme se nemuseli mačkat a daly se vyfotit nádherné fotky. Když jsme potom kolem poledne odcházeli, stezka už se začala plnit turisty.



Stezku najdete na Dolní Moravě nedaleko obce Králíky. Když se povede počasí, jakože nám se opravdu povedlo, tak je krásně vidět už když k ní přijíždíte.
Parkoviště je hned u stezky, potom jdeme asi 400 m pěšky k pokladnám. Na stezku se dá jít dvěma způsoby, buď pěšky nebo lanovkou, ale ta je při špatném počasí zavřená. My se rozhodli vyzkoušet lanovku, musíte si za ní teda připlatit, ale ty výhledy a ten zážitek stojí za to.







Když dorazíte nahoru, tak už jen předložíte lístek zakoupený na pokladně nebo se dá zakoupit i nahoře a můžete si přikoupit lístek na tobogán. No a vzhůru do oblak.

Je opravdu skvělé, když vychytáte dobré počasí. My jeli v srpnu a počasí se vydařilo. Sice tam ráno bylo trochu chladněji a nahoře to foukalo, takže se s sebou raději vezměte bundu. Zajímavá procházka to musí být i v zimě, akorát to bude chtít více vrstev na sebe. Na samém vrcholu stezky Vás pak čeká tzv. kapka, kde stojíte na takové síti a pod vámi nic není, jen lesy a příroda.


Na co chci ještě upozornit je soutěž, která probíhá celoročně, letní a zimní. Stačí když navštívíte stezku a fotku pošlete, můžete vyhrát pobyt ve wellnes hotelu hned u stezky, vstupenky na stezku nebo další ceny. Já se soutěže také zúčastnila, ale bohužel nejsem tak skvělá fotografka a nic jsem nakonec nevyhrála. Ale vítězné fotky jsou úchvatné.
Všechny fotky, informace o cenách, otevírací době, apod najdete na stránkách stezky.


Sama za sebe jsem byla nadšená. Mám ráda výšky, výhledy a přírodu, takže za mě spokojenost. Tenhle výlet Vám určitě doporučuju. A pokud se nechcete trmácet jen na stezku takovou dálku (pokud nejste místní), tak můžu doporučit třeba zámek Velké Losiny nebo známou papírnu ve Velkých Losinách, a dá se tam i dobře najíst ve městě.

Napište mi do komentářů, jestli jste stezku navštívili, a jak se Vám tam líbilo, nebo zda se na ní teprve chystáte. Pokud máte nějaké tipy na výlety na Moravě, tak je vřele uvítám.

Těším se u dalšího článku.

PODOBNÉ ČLÁNKY

7 komentářů

  1. Příští rok mám v plánu se na Dolní moravu také podívat. Už mě to lákalo tenhle rok, ale bohužel škola mě v mnoha ohledech dost omezuje, takže jsem neměla šanci se nikam vydat. Ale už se těším jak příští rok školu zakončím a budu si moct plánovat dovolenou a nestarat se o to, co se musím o každém víkendu a volnu učit. :-)
    Už se na tu volnost těším a snad toho procestuji i víc! :)


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se podívej. A hodně štěstí u maturity. :)

      Vymazat
  2. Ahoj,
    máš krásné fotky já byl na stezce loni v létě chytl jsem příliv turistu velkou návštěvnost i relativně chladné počasí přesto jsme si výlet s rodinou užili. Využili jsme také lanovku směrem na horu a dolu se vydaly po svých dole jsme pak otestovali i bobovou dráhu. Kdyby někoho zajímal odkaz na pár mích fotografii a popis pak směle na mé stránky https://blog.ijacek007.cz/Blog/vylet-do-dolni-moravy-na-stezku-v-oblacich-a-bobovou-drahu jinak se mějte krásně

    Ijacek.007

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bobovou dráhu jsme vyzkoušet nestihli bohužel. Určitě se mrknu :)

      Vymazat
  3. Ach to je krása <3 paradox mého života je, že miluju takovýho výhled a tu krásu krajiny okolo, ale zároveň se bojím výšek :D Snad se jednou na tenhle výlet také odhodlám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taťka se taky bojí výšek a nakonec to překonal, tak věřím, že to zvládneš i ty :)

      Vymazat
  4. Stezka v oblacích je super a to říkám jako člověk, co se bojí výšek. I když po tom, co jsem na Bali vyzkoušela lanovku, která jede snad dvě stě metrů nad zemí, tak mi to přišlo jako nic. Není to taková ta klasická lanovka, ale vlastně zip line nebo jak se tomu říká. To byl asi můj největší úlet v životě. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuju, že jste si udělali čas a zanechali komentář. Kate ♥