CO CHCI STIHNOUT V ROCE 2018?

16 ledna

"Život bez cílů je jako jet na výlet a nevědět kam."

Ze začátkem roku přicházejí různá předsevzetí, které chceme splnit během celého roku. Jsem sice zastáncem toho, že cíle si můžeme dávat během celého roku, ne jen na začátku, ale letos jsem se hecla a nějaké ty cíle si dala i na začátek. 

Není to ale žádné předsevzetí, že to musím nutně splnit. Jsou to taková přání a cíle, které chci stihnout, ale když se to nepovede, svět se nezbortí. Alespoň se o to chci pokusit, ikdyž už teď určitě pokulhávám.

A co chci tedy stihnout v roce 2018?


1. Každý měsíc přečíst alespoň jednu knihu.
Možná to bude znít jako nějaké klišé, ale poslední dobou jsem si knížky zamilovala, mám spoustu nových z Vánoc a nové mi přibyly i do čtečky, takže o knížky není nouze. Teď si jen najít čas a stihnout to za měsíc. Většinou čtu v autobuse nebo ve vlaku cestou ze školy nebo když čekám ve škole na další hodinu. Nejvíce čtu v létě a o Vánoce.


2. Každý týden vydat článek na blog (nebo alespoň 3x do měsíce)
V tomhle bodě už pokulhávám, ale nemožné se může stát možným a ty tři články za leden stihnu. Každopádně je to také o nápadech, které když potřebuju, nejsou! Určitě to znáte taky. Ale každý nápad si pečlivě zapisuju a když mám čas snažím se to sepsat na blog. Myslím si, že vydávat pravidelně není na škodu, ale když se musím do článku nutit, není to ono a nejsem z něj tak nadšená.


3. Navštívit nová zajímavá místa.
Cestování a poznávání je můj koníček a i letos plánuju naavštívit pár zajímavých míst. A chystám i zajímavé cestovatelské články. Každopádně už se těším na jaro a léto, kdy cestuju nejvíc.


4. Umět si zorganizovat čas - plánování
Organizování času a plánování je něco, bez čeho se neobejdu. Neříkám, že jsem neustále zaneprázdněná, ale je fajn mít všechno pohromadě sepsané. Proto musím mít diář, kam si všechno plánuju. Nejen to, co se týká školy, jako písemky, zkoušky a akce, ale i články na blog a nápady. Klasický diář, který má skoro každý.



5. Cvičit, cvičit, cvičit ... bla, bla, bla
Ano, i já tohle zařadila mezi věci/činnosti, které chci v roce 2018 stihnout. Cvičení mě baví, ovšem když se do toho dokopu, což bývá ten problém. Ne a ne se k tomu donutit. Každopádně chci to dokázat, chci se dokázat pravidelně hýbat alespoň 2x v týdnu (a když to půjde tak i 3x nebo 4x, ale zatím to nebudeme přehánět). Dokonce už mám nastahované různé obrázky s cviky a videa.



Myslím, že těchto pět věcí je takové optimální číslo a dá se to zvládnout. Nechci si ukládat něco, co vím, že bych ani nezkusila. O tomhle vím, že to zkusím!

Jaké předsevzetí, cíle nebo plány na rok 2018 máte vy? 

Těším se u dašího článku!

PODOBNÉ ČLÁNKY

9 komentářů

  1. Super článek. S tím organizováním času bych taky potřebovala něco udělat :-).
    Mrkni ke mě - MonVacková ❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, ať všechno, co sis předsevzala, zvládneš. :) Já bych také chtěla všechno to, co zmiňuješ, stíhat. Asi toho mám trošku víc, ale zorganizovat si čas je stejně důležité. A najít si chvilku i na to cvičení nebo třeba na učení by nebylo od věci. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Na učení jsem zapomněla, ale to mi zatím nedělalo problém a vždycky jsem si na něj čas našla. :)

      Vymazat
  3. V prvních třech bodech bychom se shodly, v nich se chci taky zlepšit. Minulý rok jsem moc nečetla, i když knížek, které bych si chtěla přečíst, je víc než dost, většinu z nich bych si navíc chtěla přečíst v angličtině. Moje ideální frekvence přispívání článků na blog by byla taky 1x týdně, myslím si, že to je takové ideální minimum - i když pokud nejsou nápady, tak je na nic se do toho nutit. Já bych to časem ráda posunula i na 2 články týdně. A cestování je vždy součástí mého života, miluju to. Tak ať nám to vyjde :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, s těma knížkama jsem vždycky bojovala. A cestování nám určitě vyjde :)

      Vymazat
  4. Moc pěkný článek :) Naprosto s tím souhlasím :) Mám podobné cíle :) Více cestovat, poznávat nová místa a samozřejmě taky cvičit a pokusit se psát více příspěvků na blog, to je výzva i pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné cíle! Já rozhodně taky chci poznávat nová místa, pravidelně vydavat a víc číst a méně prokrastinovat :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju, že jste si udělali čas a zanechali komentář. Kate ♥