TOP 10 cestovatelských účtů na instagramu

04 února

"Neposlouchej, co říkají ostatní. Vydej se objevovat!"

Dnešní článek bude o mých oblíbených cestovatelských účtech na instagramu, které sleduji, kde beru inspiraci na výlety a inspiraci na místa, kam se chci jednou podívat. Všechny fotky jsou přímo z účtů uživatelů, ke každému účtu vám také přidám odkaz, ať se můžete mrknout a třeba začít sledovat. Vybrala jsem 10 svých oblíbených účtů a zařadila je náhodně po sobě, takže ten první není nejoblíběnější a ten poslední není nejméně oblíbený. (snad chápete)

Ano, vím, že takovýchto článků existuje hodně, ale třeba přeci jen objevíte někoho, koho neznáte. A hurá objevovat.


Do první části jsem zařadila především české uživatele a v druhé části najdete světové uživatele. Po kliknutí na název účtu se vám účet otevře v novém okně. Všechny fotky jsou z počítačové verze insagramu, aby to bylo lépe vidět.

1. @dnes_cestujem
Asi nejznámější česká stránka na instagramu, kde berete inspirace od ticíce lidí. Ke každé fotce máte označené místo a autora fotky, takhle snadno pak můžete jednotlivé cestovatele najít a sledovat. Za mě jeden z nejlepších účtů u nás.


2. @visitcz
Jak jistě víte, více než po světě jako většina cestovatelů, tak cestuji a poznávám hlavně Česko a také Slovensko, a právě tady beru inspirace na výlety u nás.


3. @amazingplacescz
Nápady na ubytování po celém Česku najdete na tomhle instagramu! Navíc mají i vlastní webové stránky, které jsou přehledné a vyberete si podle svých představ chatu, hotel nebo penzion. Stránky amazingplaces.cz. Kouzelná místa.

4. @ekonom_na_cestach
Myslím, že název účtu mluví za vše. Další tipy na super místa po celém světě. Na tenhle účet jsem narazila náhodou, pravděpodobně hned po jeho založení, jelikož tam bylo jen pár příspěvků, a po následném sledování mi autor sám poděkoval za sledování. Účet jsem si oblíbila hned, jelikož mám ráda cestování a studuju ekonomku.

5. @zazitcesko
Další účet, kde beru tipy na výlety po Česku. U všech příspěvků je označen autor fotky, takže další směsice několika skvělých fotografů a cestovatelů.


6. @thetravelvlogger
Ani nevím, jak jsem narazila na tento účet, ale fotky jsou nádherné a mě hned zaujaly. Profil sleduju už hodně dlouho.


7. @worldparadiso
Mám tady i kousek ráje, kam se pravděpodobně nikdy nepodívám. (haha)


8. @italian_places
Jelikož miluju Itálii a navštívila jsem jí asi 7x, tak moc míst jsem neviděla, ale chci to napravit!

9. @timotomkel
Ikdyž ne u všech fotek je určené místo, tak přesto fotky jsou nádherné.


10. @hannesstier
Poslední cestovatelský účet je německého studenta. Jako vždy fotky jsou nádherné a bla, bla, bla ...


Samozřejmě cestovatelských účtů na instagramu existují tisíce, takže tohle byl výběr toho nejlepšího pro mě! Několik cestovatelských účtu sleduje i můj profil, ale o tom třeba příště, (jestli budete chtít). 

Do komentářů mi napište vaše oblíbené cestovatelské účty na instagramu a klidně připojte i váš účet a blog. Ráda se podívám. 

Těším se u dalšího článku ♥

PODOBNÉ ČLÁNKY

6 komentářů

  1. za mňa napríklad - leaguetravels, slovakpolka_travel, jordentually :)

    OdpovědětVymazat
  2. Výborný článek :) Přinesl mi spoustu inspirace, protože ty fotky jsou opravdu povedené :) A cestování mám ráda, takže to je něco pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já asi vyloženě žádné cestovatelské účty nesleduju, ale sleduju různé účty s tématikou Norska, které úplně miluju a sbírám tak inspiraci na místa, která bych chtěla navštívit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi užitečný příspěvek, díky moc, některé jsem začala sledovat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju, že jste si udělali čas a zanechali komentář. Kate ♥