KAM ZA TEPLEM + TIPY, CO NA SEBE

14 března


Určitě nebudu jediná, komu už zima leze na nervy a chce trochu toho tepla a sluníčka. Nemuset se ráno nabalovat tuny oblečení a následně si to sundavat a zase nandavat, když je Vám v obchodě nebo autobuse horko. I když zima už není, to, co bývala dřív, stejně dokáže překvapit. Proto Vás chci trochu naladit na léto a dát Vám tipy na místa, kde se v zimě určitě ohřejete. Vybrala jsem 6 míst ve světě, které bych chtěla navštívit, ať už v zimě nebo v létě, ale v zimě tam přeci jen bude o něco méně turistů! (snad).


Thajsko
Jedna z nejoblíbenějších destinací v zimě, kdy si chcete odpočinout a jednoduše vypnout. Aktuální teplota v Thajsku je 28 °C, ideální.


Bali
O Bali jsem se dozvěděla díky blogerce Anie Songe, která tam žila a spolu se svým manželem vybudovala nádherný romantický resort na útesu. Už jen pohled na fotky mi bere dech a rozhodně je tohle místo na mém seznamu míst, které chci navštívit.


Dominikánská republika a Karibik
Trochu dražší dovolená, ale věřím, že se vyplatí. Dominikánská republika mě láká z důvodu, že leží v Karibském moři, a to je hodně lákává destinace, (hlavně když milujete film Piráti z Karibiku).


Seychely
Jedno z nejkrásnějších míst podle mě jsou stoprocentně Seychely! Především díky svým plážím, které berou dech a taky peníze.


Kanárské ostrovy
Nejbližší a finančně nejpřístupnější destinace na odpočinek jsou Kanárské ostrovy nedaleko Španělska. Sice teď v zimě nehlásí ty největší teploty, ale 20 °C je příjemnějších než -10 °C.


Srí Lanka
Trochu aktivnější dovolenou bych chtěla zažít na Srí Lance, kterou bych chtěla hlavně prozkoumat a nesedět u moře.


Pokud za teplem nechcete do zahraničí, krásně Vám postačí české wellness hotely a centra, které nabízejí mnoho různých procedur a možností, jak relaxovat v teple i v zimě. Ale o tom, třeba příště.

Když už se rozhodnete, třebaže spontánně, vyjet si v zimě za teplem, tak určitě nedílnou součástí Vašeho zavazadla budou plavky! I když já dovolenou u moře plánuji až v létě, tak už teď pokukuji po plavkách nebo alespoň typech, které by se mi na léto líbily. Nadchly mě tyhle dva zajímavé střihy:

  

(po kliknutí na obrázky se dostaneš do e-shopu)

A kromě plavek jsem si prohlížela taky šaty, protože miluju šaty a mám jich vždycky málo. Nadchly mě tyhle letní, líbí se mi způsob „tričko a sukně“ v jednom. Druhé šaty, které se mi zalíbily byly tyhle halenkovo košilové:

  

Věřím, že se Vám tenhle oddechový článek líbil a třeba jsem Vás inspirovala na nějaký výlet nebo na nějaký zajímavý kousek oblečení. A i když nejsem fashion blogerka, tak móda mě baví a tenhle článek mě bavil psát, takže ráda Vám doporučím nějaký skvělý kousek, obchod nebo třeba střih, který se mi líbí. 

Chystáte se na nějakou dovču do tepla a co říkáte na oblečení, které jsem vybrala?

Těším se u dalšího článku ♥

PODOBNÉ ČLÁNKY

3 komentářů

  1. Ahoj, a co zůstat u nás? Co třeba takový lázeňský pobyt? Při něm se taky pěkně zahřeješ a odpočineš. My jsme byli s manželem v lázních poprvé před měsícem a bylo to fajn. Samotnou by mě to také nenapadlo, ale sestra mi poslala článek , pro inspiraci, že bychom mohli nějaký pobyt zaplatit rodičům k Vánocům, tak jsme to s manželem nejdřív vyzkoušeli a bylo to fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Já se moc těším, až to zase bude to svobodné cestování co bývalo. Moc se chci podívat do Turecka. Láká mě ta kultura, moře, památky, tržiště. Prostě moc doufám, že vše zase bude jako dřív. Jinak moc dobré tipy na oblečení na dovolenou. Tady jsem ještě narazila na článek, co si do Turecka sbalit tak nějak celkově :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teplé krajiny mají tu výhodu, že na to člověk nepotřebuje zase tak moc věcí. Alespoň já to tak mám. Prostě vezmu plavky, nějaké šátky a pak něco na večer do restaurace a jedu. Třeba na Fidži jsem si letos stejně koupila nějaké věci až tam na trhu. Tak to osobně dělám já. Aspoň odtamtud mám pěkné suvenýry. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju, že jste si udělali čas a zanechali komentář. Kate ♥